هوش مصنوعی و کانال‌های بانکی- بخش ۲

قسمت سوم سریال صوتی بانکداری شناختی به نویسندگی دکتر میرفلاح لیالستانی (مدیر عامل محترم شرکت اینوتک) توسط تیم مشترک لرنودیو  و  رسانه عصر پرداخت  تحت عنوان کاربرد هوش مصنوعی در بهبود کانال‌های بانکی و بهبود تجریه مشتری منتشر شد؛ از شنیدن آن لذت ببرید .

هوش مصنوعی - میرفلاح لیالستانی

 

پادکست : لرنودیو | توزیع کننده : عصر پرداخت | مدیر اجرایی : عبداله افتاده | دبیر اجرایی : هومن رضوی | ویراستار و راوی : شکیبا بهری | موسیقی : دانیال فرح بخشی

نویسنده:  محمد علی میرفلاح لیالستانی | اسپانسر : پات لایف

در قسمت تا اونجا گفتیم که چطور و از چه شیوه‌هایی، هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، دارن امنی چنل‌ها رو متحول می‌کنن و تا سال ۲۰۲۵ چقدر کار بانک‌ها رو راحت می‌کنن تو بهبود بخشیدن کانال‌های بانکی و همین‌طور تجربه مشتری.

نویسنده تو این بخش، به ما میگه که این تجربه مشتری امروز چه تغییری کرده که می‌گیم بهبود داشته یا پیشرفت کرده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *