رونمایی از منطقه نوآوری 5G با همکاری سامسونگ و AT&T

 شرکت‌های AT&T و سامسونگ با همکاری یکدیگر، از منطقه نوآوری 5G رونمایی خواهند کرد. این منطقه در شهر آستین آمریکا قرار دارد و قرار است پایگاهی برای فناوری کارخانه هوشمند باشد.

شرکت AT&T اعلام کرد که قصد دارد با همکاری شرکت سامسونگ، از منطقه جدیدی که تحت عنوان منطقه نوآوری 5G است، پرده‌برداری نماید.
در این منطقه، قرار است که فناوری‌های مبتنی بر ساخت و تولید آزمایش شود و توسعه یابد و همچنین شرکت مورد بحث قصد دارد که در منطقه نوآوری، امکانات لازم برای ایجاد کارخانه‌های هوشمند را فراهم نماید.

ر منطقه نوآوری، سنسورهای اینترنت اشیاء برای نظارت و ارزیابی شرایط زیست‌محیطی و تجهیزاتی از جمله دما، سرعت و ارتعاش تست و آزمایش و به ارتقای مسائل امنیتی کمک خواهد شد.
تمامی نظارت‌ها و بازرسی‌ها از طریق تصاویر ویدیویی با کیفیت 4K بررسی خواهد شد.

یکی از برنامه‌هایی که قرار است در این مرکز، اجرایی شود، راه‌اندازی سرویس‌های 5G موبایل است که هر دو شرکت مذکور به اجرای آن متعهد هستند.
شرکت AT&T اعلام کرد که از شرکت‌های سامسونگ، اریکسون و نوکیا دعوت به همکاری کرده است و قصد دارد که مراکز خود در آتلانتا، پلانو و پالو آلتو را بر آن دارد که روی توسعه فناوری 5G، شهر هوشمند و بازی‌های واقعیت مجازی تمرکز کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *